lördag 8 december 2012

Hej hopp

Hej hopp igen alla bloggers och haters ute i världen! ;)

Har haft en blogg förut men tänkte testa att bli mer aktiv här och nu! :D

Händer inte mycket just nu, flyttat tillbaka till Charlottenberg, gjort en ny piercing och rakat av mig allt hår. Vet egentligen inte varför men tänkte väll börja om på nytt.

Söker jobb som en galning och går på arbetsförmedlingens möten som jag ska men får inget jobb.

Har tankar att flytta till Göteborg och försöka komma in på en skola där, Pontus min kompis från Skåne ska också antagligen försöka flytta och börja studera där och i såna fall så skulle vi dela på en lägenhet, perfekt i tanken, vet inte hur det skulle gå i praktiken men skulle vara kul att testa längre fram att bo i Göteborg. Har ju min moster,kusiner och några vänner där, ska också finnas bra skolor! ;) Får se hur det blir med Göteborg! Skulle vara spännande och roligt att upptäcka en ny stad. Och Göteborg är rätt mysigt ändå!


Aja, nu ska jag fortsätta med virus sökningen av min dator!

Harre gött ;D Puss o kram!




ps! Slänger in en bild på mig o Pontus bara för att jag kan och för att vi va så charmiga på morgonen när jag va där i väntan på tåget, ofixade och allt! ;) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar